dinsdag 16 december 2014

Fotodagboek #17 – lekker eten, lekker drinken en een jubileum

fd17.7

Ik hoor je denken: nou, leuk zeg, die fotodagboeken van jou.. Beetje afwisseling graag! Ik zou je op het moment héél graag meer afwisseling geven maar het lukt gewoon echt even niet i.v.m. cameratroubles en een beetje gebrek aan inspiratie. Ik ben al bijna blij dat er wel telkens nog fotodagboekjes online komen, want zo wordt het hier toch iets minder stoffig! Maar goed: deze week was prima! Maandag moest ik even een tentamen uitzitten, maar daarna was dan ook het ergste van de week wel geweest. Ik was maar liefst 2 doordeweekse dagen vrij en ik heb twee (eigenlijk drie) keer geshopt, heerlijk gegeten, veel wijntjes gedaan, mijn nagels weer eens gelakt en veel series gekeken. Kijk snel verder!

fd17.1

Links: Maandag heb ik mijn eerste tentamen van dit blok totaal verkloot. Zo voelt het tenminste, wat ik moet toegeven dat ik de laatste tijd ernstig trekjes vertoon van zo iemand die ‘ooooh nee ik heb vast een 3!’ zegt en vervolgens een 7 haalt.. We gaan het zien dus! Na het tentamen dronk ik met meisjes van mijn studie ons verdriet weg bij het café bij de Hogeschool op de Uithof. Één van hen was net jarig geweest, dus we hadden ook wat cadeautjes voor haar meegenomen!
Midden: ‘s Avonds haalde ik patat met twee studiegenoten en daarna gingen we naar andere mensen van de studie. Ik ga eigenlijk niet echt met die mensen om, maar het was wel gezellig. Toen de rest rond half 2 naar de stad ging om uit te gaan, hield ik het voor gezien. Eenmaal thuis heb ik nog heel lang met een huisgenoot gekletst die nog wakker was.
Rechts: Dinsdag was ik vrij en had ik een middagje shoppen met mezelf ingepland. Ik kwam thuis met een sjaal en een broek van de Only, waar ik superblij mee ben!

fd17.2

Links: De nieuwe sjaal! Hij is heeerlijk warm en zacht!
Midden: ‘s Avonds at ik bij Pascale rode kool met zoete aardappelen en boomstammetjes. Lekkerrrr!
Rechts: Woensdag na college dronk ik wat bij Ludwig met een studiegenootje. Later die middag had ik een mentorgesprekje in de binnenstad, en daarvoor kocht ik nog twee simpele shirtjes en een nagellakje.

fd17.3

Links: Woensdagavond maakte ik iets héél lekkers voor mezelf: rucolastampot met spek, nootjes en vissticks on the side. Receptje komt er zeker nog eens!
Midden: Perfecte rode nagellak van Rimmel gekocht! Ik zocht al een tijdje naar zo’n perfecte kleur!
Rechts: ‘s Avonds heb ik me vermaakt met íets teveel afleveringen van That 70’s Show..

fd17.4

Links: Bestelling geplaatst bij loavies.com!
Midden: Donderdagmiddag maakte ik een salade voor mezelf met rucola, augurk, zongedroogde tomaat, nootjes en pesto, hmmmm!
Rechts: ‘s Middags dronk ik met Maartje chocolademelk op het Neude en daarna bakten we pannenkoeken.

fd17.5

Links: Ook keken we een paar afleveringen van The Undateables en filmpjes van onze favoriete band toen we 15 waren. Zo grappig om dat weer te zien, haha!
Midden: Later die avond kwamen ook Pascale en Fiona langs en maakten we deze selfie met mijn nieuwe selfiestok (werden in Utrecht gratis uitgedeeld door LINDA. Meiden!) Later die avond gingen we uit in Tivoli en ik heb echt een geweldig leuke avond gehad! Supergezellig en heerlijk gedanst!
Rechts: Vrijdag ging ik na college weer naar huis en ‘s avonds ging ik met mijn vriend naar een vriend van hem en zijn vriendin. We hadden die dag ook iets te vieren: we waren alweer 1,5 jaar samen! We hebben het op zijn manier ‘gevierd’: bier, vrienden, chatroulette, gamen en ik was de bob. Ik ben zo lief voor die jongen ;)

fd17.6

Links: Zaterdag heb ik gewerkt van 8 tot 4 en later had ik een gezellig avondje met vriendinnen. Molly, een vriendin uit Alaska, was weer in Nederland dus dat was natuurlijk heel gezellig!
Midden: Zondag weer even gesport. Er komt weinig van nu ik doordeweeks niet meer thuis woon..
Rechts boven: Vrijdagmiddag kwam mijn bestelling van Loavies.com binnen! Ik ben er heel blij mee!
Rechts onder: Zondagavond downloadde ik Popcorntime, nadat ik er veel goeds over had gehoord. Helaas lukt het streamen me bij 9 van de 10 programma’s niet en ook de films laden heel sloom, dus tot nu toe ben ik er nog niet zo over te spreken..

Deze week wordt een beetje anders dan anders: ik ga namelijk op wintersport en daar heb ik echt zooooveel zin in! Daarvoor staat nog een gezellige middag/avond met Molly in Utrecht op de planning, dus dit wordt zeker geen slechte week! Hoe was jullie week?

1 opmerking :

  1. Wat heb jij mooi haar zeg! Oh en die rode nagellak van Rimmel is inderdaad prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen